Кошик
565 відгуків
Шановні покупці, відправка замовлень протягом 5 робочих днів
+380 (67) 364-56-64

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення товару Всі категорії товарів інтернет-магазину inal.com.ua підлягають поверненню.Особливості повернення товарів належної якості та неналежної якості викладені нижче у відповідних розділах. Повернення товарів належної якості Ви можете повернути новий товар без слідів експлуатації протягом 14 днів з моменту купівлі. Можна повернути товар, якщо: при огляді нового товару вам не підійшов колір або розмір; товар не такий, як ви очікували; товар не відповідає опису або фото; Важливо! Товар не має втратити товарний вигляд. Має бути збережено упаковку, товарний чек (або видаткову накладну). Як повернути товар? Повернення товару здійснюється через службу доставки "Нова пошта". Щоб повернути товар, відправте його разом з оригінальним пакуванням, товарною накладною та заповненою заявою про повернення. Реквізити для повернення товару можна отримати за номером телефону +380673645664. Яка вартість доставки товару при поверненні? При поверненні товару протягом 14 днів з моменту купівлі вартість відправки оплачує клієнт. Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника залежно від фактичної/об'ємної ваги та оціночної вартості товару. Якщо ви отримали не той товар, який замовляли або товар, що не відповідає фото на сайті, ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення. Як мені повернуть кошти за товар? У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою.Зазвичай гроші повертаються за 7 днів після прийняття рішення про повернення коштів. Повернення товару неналежної якості Ви можете повернути товар неналежної якості протягом 14 днів з дня отримання. Як повернути товар неналежної якості? Повернення товару здійснюється через службу доставки "Нова пошта". Щоб повернути товар, відправте його разом з оригінальним пакуванням, товарною накладною та заповненою заявою про повернення. Реквізити для повернення товару можна отримати за номером телефону +380673645664. Яка вартість доставки товару при поверненні товару неналежної якості? При поверненні товару неналежної якості ми компенсуємо вартість відправки цього повернення з відділення. Як мені повернуть кошти за товар неналежної якості? У бланку повернення вкажіть номер картки та ПІБ власника банківської картки українською мовою. Зазвичай гроші повертаються за 7 днів після прийняття рішення про повернення коштів.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner